life's to small

tänka sig, att jag följer upp denna aktivitet som motsäger alla mina värderingar, får se hur länge man har en någorlunda bra nivå på det hela.


Hektisk vecka med mycket jobb, träningar, bilskruvande och alldeles för lite sömn. Ledig imorgon i varje fall, guld! Följer upp med ny vecka med massa nya utmaningar på jobbet och i det övriga livet.

Denna kväll vart det mycket bilgrejande. Med assistans av Åhlman så förbättrades bastillförseln in till kupén med hjälp av manliga elverktyg =). Sedan bytte vi ut ett strålkastarglas pga stenskott och plockade bort (bröt?!) torkararmarna till strålkastarna. Ytterligare steg avklarade i mitt miniprojekt, finns en hel del kvar att göra.

Nu överväger jag en dusch, sen sova riktigt gott ikväll i nybäddad säng :)

Avslutar med visa ord från en vis skapelse:
"Man kan aldrig vara ner med en ballong" - Nalle puh

Kommentarer
Postat av: Rickard

Gillar skarpt Nalle Puh citatet. Hoppas du hittat det på min sida :)

2010-08-01 @ 00:00:55
Postat av: Michan

Välkommen till bloggvärlden =)

2010-08-01 @ 07:43:48
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: karlstroem

Tackar! Jag hittade den på en av mina vänners facebook faktiskt :)

2010-08-01 @ 15:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0