Tragik

Trodde inte denna dag fanns på min planet, men nu är det en blogg registrerat i mitt namn.Kände att jag behöver få ut mina tankar och visioner i text och varför inte börja nånstans.Nåväl, denna dagen har spenderats på mitt fantastiska jobb, lika kul varenda morgon att vakna och veta om att man ska dit :) Grymma arbetskamrater, roliga saker man säljer och framför allt att träffa nya människor varje dag :)Väl hemma så vart det lite matlåda som min kära mor tillagat och så nobelt sparat åt mig, sen fick hon nåt ryck och halvt tvingade mig att möblera och heminreda. INTE min starka sida, men jag visste väl om innerst inne att det var dags.Det du gjorde kändes som en spark i ansiktet, men du är inte värd besväret med en spark tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Lovisafisa

Go go go Robinhooo :) ..

2010-07-27 @ 19:13:25
URL: http://lahol.blogspot.com
Postat av: Patrik

blogga är rätt skönt men det kan bli påfrestande ibland fast jag ser det nästan som terpi =)

2010-08-01 @ 00:29:53
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: karlstroem

blogga är skönare än vad man tror, man kan tömma arkivet som ligger och tynger, lite egenterapi, som sagt :)

2010-08-01 @ 15:08:41
Postat av: C

Du är så vis ibland, min rätt korkade men jävligt goa vän!

2010-08-24 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0